Weii, me like green!

Hellu!

Jag och N var till stockholm idag. Köpte bara ett linne, jättesöta monki pennor och så köpte vi en blommig klänning tilsammans från Beyond Retro. Jag älskar den affären (förutom deras priser), är som en stor godisaffär med jättemånga goda sorter! På hemvägen tar pauser från min tidning tittar upp över kanten för att se ut. Det har bivigt så grönt, jag bir så lycklig! Jag rullade nerför gräset häromdagen hemma hos P, vad om inte det bevisar att jag är ett äkta sommarbarn vet jag inte. Hon och N stod över för de hade vitt på sig. Efteråt vart jag så yr att jag knappt kunde stå. Kom och tänka på Irländsk julafton i nian. Haha, dom som var där fick ju sig et gott skratt, behöver inte gå in på historien men jag kan berätta att jag föll som en sten;P
 
Här kommer dagen också!
image76


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0