Tralala

Hellu igen!

Nu sitter jag ute med datorn och måste tyvärr plugga på en lösdagskväll. Trist! Har haft roligare för mig under dagen iaf. Har köpt en ny jacka på loppis för endast 80 pix. Vi glömde att ta ut pengar så alla skramlade lite och så tog vi parkeringspengar från bilen så jag kunde köpa den, tack så mkt! Bild kommer också på min nya väska och solglasögon. har blivigt mycket shopping under veckan men det mesta har varit nödvändigt och det andra inte så dyrt, (haha bortförklaring här.)

image87
Min nya väska från Gina Tricot som öppnade här i stan igår. Vette fan on det är det största och bästa jag sett, slår nog till och med Stockholm.
image88
Ray Ban kopior i Wayfarer modell från Lager 157, 50 pix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0