Breattaking music and lovely summer night

Hellu!

Kom just hem från en väldigt trevlig kväll som startade på Arenan med Moto Boy och The Tallest man on Earth. Vilken röst han hade Moto Boy helt förtrollande och väldigt fina texter. Sedan fortsatte vi till en park där vi tände engångsgrillen och grillade pinnbröd och marshmellows. Gitarr fans på plats så det vart några toner. Väldigt mysigt. Jag hade med mig grillpinnar och just nu väntar jag på samtal från pansionssparning, känner att jag är mogen;) haha internskämt

(förstår om ni sett reklamen)



Sängen väntar på mig snart..(om ett tag, en kvart, kanske en halvtimme..hehe får se hur det blir med det)

God natt iaf!

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0