Torsdag...

Hej hej!

Sitter hemma och ska först äta lite och sen plugga. Har inga lektioner idag så då är det bättre att jobba hemma. Tog mig sovmorgon också så då måste jag verkligen få lite gjort.
I kväll är det fest (jag vet på en torsdag) men det är lugnt det är ju fredag sen och jag dricker inte heller så jag och några kompisar ska bara ha kul. Det stora dillemmat är dock vad man ska ha på sig. (Stort I-landsproblem;) Bild kommer upp ikväll eller i morgon. I dag är det dans också wii! Dansar street eller vad man kallar det. mkt kul och så ska jag hem till mormor före och äta köttfärspaj mums. Det blir fullpackad dag idag. Här kommer en låt, eller två som är mina favoriter just nu och går om och om på youtube




          Norah Jones & John Mayer - Don't know why-Wonderland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0