Shoppingglädje!

Kom hem från storstan i går kväll och som det gamla ordspråket lyder: borta bra men hemma bäst! Det var iaf väldigt kul och med storshopping. Jag köper inte så dyra plagg så då kan man köpa många! Det blev ett par nya jeans från bikbok, ljusblå som blir bra till sommaren, en trekvartslång randig tröja också från bikbok, en svart tajt, american apparell liknande klänning från gina tricot, en marinblå lång kofta också därifrån, ett par röda byxor från monki, ett vitt blommigt plastdiadem och nitarmband från glitter, en svart och vit mönstrad sjal, ett par nördglasögon och en klänning/tunika från hm. Thats it!
Vi var till nodiska museet på fredagen och kollade på en modeutställning med gläder genom tiderna. Var kul men jag hade förväntat mig lite större utställning.
Måste också nämna att detta är första inlägget från min laptop, fixade internet idag så nu går det fin fint! Synd bara att jag sitter här med skoljobbsångest sistadagen på lovet, i morgon är det back to school! Plus att det är as tråkigt väder och regnar, får leva på shopping glädjen så länge det går!
 
Ha det bra!

Vi åt på hard rock och delade på denna goding till efterrätt! Skulle inte ha orkat en sån själv!
Ursäkta den dåliga bakgrunden! Får en liten skymt av glasögonen och nitarmbandet, som är N:s gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0