Kärleksfilmsrace!

God kväll/natt på er alla!


I dag har det varit kärleksfilms race för min del. Har hunnit med två Jane Austen baserade: Northanger Abbey och Pride and Prejudice. Senast såg jag The Notebook. (Sist nämnde är inte en Jane Austen.) De är jättebra tycker jag, men det beror mkt på vad man gillar för slags filmer. Själv är jag en mjukis men när det kommer till tv serier gillar jag mer CSI och sånt.

Det är vad jag gör i kväll, tänkte kanske se en gammal Disney klassiker: A Goofy Movie, vi får se vad det blir. I morgon måste jag verkligen göra något annat än att sitta vid tv och datorn.


Ha en trevlig kväll/natt!


En gammal men härlig låt, kan dock inte bestämma mig vilken version jag gillar mest!


 

Jimmy Durante



Billie Holiday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0