Härlig helg!

Hej hej!

Har setat framför dator i nästan två timmar nu och kikat runt lite på olika bloggar, vad lätt det är att underhålla sig på 2000-talet.
Kom hem från stugan i går, var bara borta i två dagar men det är paradiset på jorden för mig. Var där med familjen och vi satt ute i solen och solade och grillade korv. Har sett ut som en fullbordad skogsmulle hela helgen med täckbyxor, pappas hellehansen och mössan på sned;) Gick en jätte lång promenad på isen också. Vi hade iaf tur med vädret, inte ett moln på himmelen och inte för kallt på dagarna. Idag är det ganska tråkigt, solen tittar fram då och då och jag tycktes se lite snöflingor också. VILL HA SOMMAR!!!
Nu måste jag verkligen plugga lite (även på lovet) får skylla mig själv att jag inte gjort det tidigare.  

image65





Tände ljus för morfar som dog där för ca ett och ett halvt år sedan. Du är saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0