Kamping

Hellu!

Long time no wrigting...again.

Sommarvädret har äntligen kommit!!! Har nyss varit nere och badat, tvingade i syrran också, det var jätte skönt och svalkande men när man cyklade hem igen blev man såklart lika varm igen men det gör mig inte så mycket, det är skönt!
Det var ett tag sedan nu men jag har inte hunnit skriva om det. Jag följde med Nadine och två av hennes klasskompisar till Orsa och kampade. Jag och Nadine skulle bara stanna i två dagar (ungefär så mycket kamping vi tål;P) men vi han med det vi ville nämligen sola, bada och äta mat ute i gräset! I Orsa är det jätte långgrunt så vattnet gick knappt till knäna så man kan springa jätte långt, man fick tillbaka lite barnasinne kan jag ju säga.

 
                          Nadine, "The Geek in the pink"



Kvällsmat, påpälsade, det är svensk sommar det vi hade halsdukar för myggen och virade in oss i sovsäckarna för att inte frysa medan vi åt 


Vi tyckte att den jättegoda carbonaran såg ut som polyjuice potion


Kanske en flammande bägare?


Vi gav upp lite efter att ha missat två bussar hem och satte oss och åt chips och drack cola. Tur som vi har gick det fler.


Hade inte direkt campingväskor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0