Panik!

Vaknade för en timme sedan och kollade på klockan. Jag tänkte vad är det här, har jag ställt om klockan i sömnen för den visade 11,05. Jag tog fram mobilen och kollade på den också, den visade samma. PANIK! Jag hade nu missat den enda lektionen jag hade idag och som jag tror vad ganska viktig. Käns ganska pissigt. Mailade läraren iaf och ska ta reda på vad de gjorde i morgon och läsa ikapp. Hoppas det funkar. Jag ringde mamma också och frågade om hon hade väkt mig vilket hon hade och tänt min jordglob och jag hade sagt att jag skulle gå upp vilket jag inte minns, konstigt. Idag blir jag hemma iaf och har nyss ätit frukost så nu ska jag gå och plugga vilket jag nog kommer att göra resten av dagen(!) Nu ska detta arbete bli klart!

Hoppas ni har haft en bättre "morgon" än jag och ha en trevlig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0