Mys fika!

Kom just hem efter en mkt mysig fika med några vänner. Träffade också en av mina gamla lärare sen mellanstadiet på bussen, det var kul för de var bland dom bästa jag haft. 
Det vart macka och en varm choklad med vispgrädde på fiket iaf..mums! Satt där och babblade ett bra tag. Före vi fikade var jag och N. på stan där vi köpte en ny vårjacka, tillsammans faktiskt! Den var på rea så vi slog till. Det var en kort svart trench, bild kommer senare som nu hänger här hemma hos mig och väntar på sol och varmare vindar. 
Det blir en lugn hemmakväll vilket kan behövas, har inte haft tid att kolla på tv så det blir nog nåt sånt senare..kanske en film! 
Ska till affären nu och köpa lite grejer till (den sena) middagen, tacos..yummie!

Ha en trevlig kväll!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0