Jag är en tönt!

Jag måste erkänna! Jag är ett stort fan av Harry Potter och Pirets of the Caribbiean. Eller fan jag är väll mer av en tönt! Fast en stolt tönt! I dag vart jag dock ännu mer töntig då jag och mamma åkte till rusta för att kolla runt lite på rean. Då hittade jag de här två som jag bara fick lov att köpa för de var så billiga! (Se bild nedan.) Kommer inte ihåg senast jag köpte leksaker men när man står där i kassan tänker man nästan lägga in en kommentar "de är till mina småsyskon" även om jag inte har några småsyskon. Det vart också något häfte med Hp på sen köpte jag ett nytt bäddset, två små korgar att ha mink i och ett par gardiner för tygets skull. Här är i alla fall tillskottet till min nu påbörjade samling.  
image38

Kommentarer
Postat av: Louise.S.A,

haha men det är väl ändå rätt skönt att ha något man tycker om. Intresse samtidigt något man verkligen verkligen gillar.

Kram Louise

2008-01-05 @ 18:29:20
URL: http://louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0