Fårhund!

Min lugg är nu så lång, tovig och kluven att min systers pojkvän la in en så snäll kommentar om att jag ser ut som en fårhund. Tack, tack! Men i min familj vet jag att det bara är skämt så det är bara att ge och ta som min mamma säger! 
Ska fråga min kompis mamma om hon kan klippa den inom en snar framtid, det vart så bra sist hon gjorde det! Känns lite onödigt att gå till frissan bara för att klippa luggen och jag blir ändå aldrig nöjd.
Åkte till centrum i dag och det vart lite shopping! Köpte en svart enkel väska, ett linne, ett par trosor och två anteckningsböcker. Känner mig riktigt nöjd! Var lite velig med väskan men det fanns bara en kvar när jag gick och kollade för andra gången så jag köpte den!
Bilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0