ÅHHH!

Jag har så tråkigt och jag fattar nada av vad jag håller på med (skoljobb). Jag är trött och det här är skit tråkigt just nu. Vill bara vara sån som har lätt och lära sig och gör alla arbeten klara en vecka innan sista inlämningsdagen!!! Vet nån hur man blir så??? Och min kompis som går någon bild/formgivning/design får sitta och rita, se runway shows och sy (bara en dag i veckan, men det är något) och lära sig allt sånt som hör till!!! Jag är så avundsjuk..jag har så tråkigt..jag vill ha mer fritid och mer kul!!! Åhhhh!!!  

Nu har jag fått klagat av mig! Känns lite bättre iaf. Nu ska jag fortsätta med skoljobbet så jag blir klar och kan få sova=pigg, bli klar=mer fritid, mer fritid är=kul!!! All comes togheter in the end!

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: hr Salmonella

Kämpa på, svärsyrran. Eller ska jag säga TidsopITmisten? ;)
Du skriver bra förresten.

2008-01-11 @ 18:01:14
Postat av: tid

tack..du kom på mig=P

2008-01-11 @ 18:50:04
Postat av: hr Salmonella

Det var Marie som gjorde genombrottet.
Internetdetektiverna strikes again!

2008-01-12 @ 15:08:31
Postat av: tid

det kunde jag alldrig tro..haha

2008-01-13 @ 18:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0