Vad ska jag bli när jag blir ¿¿¿stor???

Hej hej!

I dag hade vi info om val till inriktning och individuella val (jag går ettan på SP). Vi fick papper över valbara inriktningar och en jäätteelåååång lista över valbara kurser. Kan ni fatta om jag är förvirrad och ambivalent. Jag vet inte vilka kurser jag ska välja för jag vill läsa många olika. Inte för att jag tycker att skolan är det roligaste som finns men jag tänker lite praktiskt så att man har alla poäng och läst alla kurser som behövs om jag sen vill läsa något speciellt på högskolan.
grrhh..åhhh..förvirrad tidsoptimist!
Nu sitter jag och ska egentligen plugga vilket jag måste återgå till!

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0