Slapp spenaten, fick datorn!

Hej hej!

I dag gick jag nog upp tidigast på lovet, redan kl 10,00. Haha!
Igår fick vi iaf hämta ut datorn!!!! + att jag slapp spenaten, åt makrill och det var inte så farligt=P Den sprattlade inte iaf! 
Datorn är uppackad och installerad men jag har inger internet på den än men det kommer!
I morgon bär det av mot Sveriges motsvarighet till "the big apple" nämligen Stockholm. Jag och N åker dit torsdag till lördag för (förhoppningsvis) storshopping, hoppas jag hittar nåt, börjar bli lite tråkigt i garderoben, behövs lite variation! 
Nu måste jag gå och plugga lite ;( fast först blir det frukost som jag inte hunnit med än!

Ha en trevlig dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0