Rubrik (Kom inte på nån kul)

Hej hej!

Kom just hem och sitter nu och käkar på en jättegod macka jag gjort. Har varit i skolan och sen vart det en tripp till gymmet. Det var jätte länge sen jag gymmade, har mest kört gympa och lite spinning men idag vart det gym. Jag kände mig jättepeppad och körde hårt och nu känns det sååå bra efteråt. Fast jag ska nog lägga på minnet att inte gå dit på fredag vid den tiden, det var as mkt killar där (endast en som jag tyckte var snygg) och det var som värsta testronmätningen och så kom jag och svettade jätte mkt;) 
I kväll blir det bio igen, förra fredagen vart det Sweeney Todd och i kväll blir det Jumper med bland annat Hayden Christensen, (som min kompis är as kär i) Samuel L. Jackson och Rachel Bilson. har sett trailern och den verkar bra. 

Nu ska jag mysa lite innan jag ska laga enchiladas (hur det nu stavas). Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0