Lovets sportkvot är fylld!

Hej!

Idag var jag och en kompis och åkte skidor. Det var kul och fint väder fast backen var jätteisig så det var lite svårt att åka. Nu är sportkvoten av lovet fylld iaf;) Vart jättetrött efteråt så jag kröp ner i soffan och såg lite av oscarsgalan jag bandade inatt..han bara se lite av röda mattan, ska kolla mer sen men det är ju typ sex timmar så det blir nog lite utspritt under veckan.

Nu är det iaf klart! Pappa beställde en laptop till mig igår! Wiii..jag behöver den mkt till skolarbete och förstås till annat;) Det vart en Fujitsu Siemens Amilo Li1718b. Någon som vet om de är bra. Beställde från PC City och är lite nervös för jag har läst jätte mkt dåligt om dom men den var billigast där. Men såklart när jag kollade i Elgigantens reklamblad idag kunde man köpa den för samma pris och då köpa den direkt i affären som skulle ha gått mkt snabbare och lättare..tålamod är inte min grej säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0