Tralala

Hellu blogen!

Var ett tag sedan nu. Är hemma idag för jag har varit sjuk sen i torsdagskväll, men i morgon ska jag till skolan (om jag har några lektioner). Hm paketet har kommit..och blivigt tillbakaskickat. Kan ge en snabb rapport om det: Byxorna var lite för små och inte alls så snygga som på bilden, rosa tunikan hade dom skickat fel storlek + att färgen var konstig och så. Den gråa t-shirten var dock väldigt stor och bekväm så den behöll jag.

Är sol ute nu och jag vill bara gå ut och köpa glass men det får jag inte:(
Är det bara jag som känner för att gå barbent i en söt klänning? Aja har hittat några fina alternativ, ni får se senare!

Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0