Tralala rulatorrejs och sol

Hellu!

Ett sånt härligt väder vi haft idag och jag har känt mig skit snygg och cool idag så känner mig ganska glad:)
Har varit hos mormor idag också och ätit före dansen. Mamma hämtade mig sen och då tog hon fram mormors rulator (behövs på längre promenader) och tror ni att jag kunde låta den vara? Nope, i så fall hade ni fel;) Hade lite rulatorrejs i trapphuset, as kul om man sitter på den och sparkar med benen och så har man bromsar fram också så det gick fin fint. Så om jag blir uttråkad någon dag så vet ni vart ni hittar mig;)

Nu är det snart läggdags, är jätteslut känner jag, ha det bra!

P.S

GRATTIS TILL EN AV MINA BÄSTA KOMPISAR SOM FYLLER 17 ÅR IDAG!


image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0