Seg torsdag...

Hellu bloggen!

Länge sen nu. Sitter här med mitt jävla arbete som ska var aklart i morgon, faktiskt väldigt intressant om jag bara kunde göra saker i tid!!! Är as trött och jätte ont i ryggen, försöker verkligen att sitta rakt. Har iaf äntligen beställt lite kläder från hm som nog dimper ner i postlådan under nästa vecka, det kommer nog bli uppiggande;) Nu ska jag fortsätta så jag blir klar innan klockan slår 00.00.

God natt!


Denna klänning har länge varit en kärlek och nu ska den bli min, hoppas bara den är lika fin i verkligheten och att den inte är för kort, snygga byxor och en t-shirt som jag tänkte kunde vara bra till mina röda byxor (lite lika dom på bilden). 

Kommentarer
Postat av: Man & Mode

Godkväll du bloggare! Jag vill bara tipsa dig om min tävling om 500 kronor i presentkort, du hittar tävlingen här: http://manochmode.blogg.se/1207422842_tvling_vinn_500_krono.html Ha en fortsatt finfin kväll och imorgon är det fredag ;)

2008-04-10 @ 22:01:04
URL: http://manochmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0