Snö!


image1

Savalt..(eller rättare sagt iskallt!)



Hej igen! Jag tror att det här kommer att bli som en dagbok för mig, hoppas att ni står ut. Det känns som om jag har så mkt att skriva fast inte ens hälften kommer nog ut. Jaja, iaf så snöar det här och bilarna på gatan är täckta med snö, det var som vi sa vid middagen, förra året var det snö vid halloween, nu ser det ut som om det kommer att bli så i år också. Fick lov att gå ut och känna, snön var blöt (surprise), mitt barnasinne säger mig att det blir en snöängel i morgon om inte snön smält. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att snön kommer, det var nyss vi slängde oss i lövhögar ju. Jag gillar snö, men när slaskvädret kommer önskar jag att jag låg på en solig strand på Hawaii. I kväll var det morden i midsomer och för er som inte såg så var Orlando Bloom med vilket förvånade mig, har aldrig sett honom göra tv men han spelade den mördade inbrottstjuven väldigt bra.

Until next time. ¡Chao!


image2

Hett! Är det bara jag som blir knäsvag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0