Sladd

I går tog jag och min storasyster bilen till ett köpcentrer och mamma och pappa hade tjatat jätte mkt på att hon skulle köra jätteförsiktigt för att det är så halt på vägarna och det gjorde hon också men när vi var på väg hem ca 8,30 fick vi sladd på bilen och sladdade fram och tillbaka tills vi hamnade rakt ner i diket. Hon hade lyckats få ner farten så vi slog inte i nå hårt men det första jag tänkte var är min syster okej för det kändes som om bilen var på väg att åka in i marken på hennes sida. Det andra jag tänkte var det här händer fan inte oss så mkt som päronen tjatat. Som tur var fick min syster ner farten, åkte inte över på andra vägbanan och bilen fick bara två små bucklor som knappt syns. + att jag var väldigt rädd, jag tänkte nu fan dör vi för det har hänt så många gånger för dom som inte haft samma tur som vi men vi måste ha haft en skyddsängel den kvällen och nu är det bara ett minne blott och en erfarenhet i framtida halka. Hoppas inte att ni eller någon annan måste utsättas för några halkolyckor även så små som våran i denna vinterhalka.     

image24



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0