Min blogg!

Hej hopp! Jag är alldeles ny här i bloggvärlden och under  höstlovet har jag länge tänkt att skapa min egen blogg, så här är den. Jag kommer skriva om mitt liv, mode, väder och allt annat som alla andra redan skriver om. Jag kan ju nämna väldigt kort om mig själv: jag är av det kvinnliga könet, 16 år och väldigt lång. Varje gång jag berättar hur gammal jag är så säger alla med häpnad, "men du e ju så lång". Jag har länge velat svara men hur gammal är du?, du e ju så kort. Jag gillar också klackar så det gör inte saken bättre (dagens i-lands problem nr 1!). Jaja, hoppas att ni kommer att finna allt mitt babbel lika underhållande som jag tycker (vilket är väldigt varierande).  

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0