JAG VILL HA SOL!

Hej, i dag har det varit ännu en dag med väldigt tråkigt väder. Missade bussen i dag också men jag tog nästa och kom en kvar försent istället för att cykla, ville inte bli dyngsur tills jag kom fram, så jag kom insnubblandes när lektionen hade börjat och det fanns ingenstans att sitta så jag fick knöla fram en stol och var jättehögljudd och störde lektionen, pinsamt. I morgon ska jag försöka komma i tid.
Sitter här och käkar godis på en tisdag (!) fy, fy men det har varit en tröttsam dag, måste ut och springa, jag brukar bli pigg av det och så känner jag mig så nöjd efteråt! Men i dag blev det en powernap när jag kom hem och blev väckt på ett grymt sätt, pappa vred på fullt ljus i vardagsrummet där jag sover (ska få börja måla mitt rum i morgon) sen kom min storasyster och hoppade på mig sen försökte hon vicka ur mig ur sängen och sen ville de att jag skulle laga mat efter det, ställde mig snällt vid spisen..morr.
Har varit till en av mina bästa kompisar mascaraknarkaren i dag. Vi bor ca 20 m ifrån varandra men ses iaf jätte sällan. Det e trist, vi har så mkt att göra hela tiden. Det var iaf jättekul, visade henne autografen från Robert Knepper, hon tyckte det var skit coolt, jag med;) 
Ovanför kommer dagens outfit+ gårdagens+ två nya inköp, ni får ursäkta de dåliga bilderna, jag är ingen mästerfotograf som ni märker.
God natt alla trötta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0