Jag har träffat Robert Knepper!

Kom just hem från Stockholm och är så uppe i varv. Jag var på Science Fiction mässa och träffad Robert Knepper som spelar T-bag i Prison Break. Jag tyckte det var jätte coolt och häftigt och en massa annat. Jag var skit nervös när jag skulle gå fram men det gick bra, jag skakade hand, han frågade hur jag mådde, jag svarade, jag frågade honom hur han mådde han svarade, fick autograf och tog kort. I morgon när det är Prison Break kommer jag sitta där och skrika honom har jag träffat, skit häftigt.
Det hände andra grejer på mässan också bl.a. kramades jag med en svart riddare från sagan om ringen och så kollade snyggingen nedan in mig;)
Nu väntar min onda rygg på sängen och jag e så trött och snyft så är höstlovet slut. 
Låt er svepas bort av John Blund, god natt. 


image5

Jag och Robert Knepper.

image6

Den här läckerbiten spanade in mig men jag sa att jag gillade killar med lite mer kött på kroppen.


image7

Den här snygge riddaren var mer i min smak.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0