Halloween

Hej alla nattmänniskor, nu får jag äntligen gå och lägga mig efter en lång dag. Har varit duktig och städat, hann inte börja spackla och slipa men det blir en annan dag. I dag har jag varit till kyrkogården och tänt ljus som varje år, det sorgliga är att det har blivit ett till ljus att tända. För mig är halloween inte bara att klä ut sig och skrämmas, det är ju kul men det är också då man sörjer, minns och gläds åt den tid man fick. 
Hade inget för mig på kvällen så det vart städning då också, jätte kul på en lördag men nu e det klart iaf och i morgon bär det av till el Stockholmo. Ska på Science Fiction mässa och måste erkänna att jag e en stor Harry Potter nörd, jag absolut älskar böckerna och har hört att rekvisita till filmerna skulle ställas ut, får väll se det blir kul. Robert Knepper som spelar T-bag i Prison Break kommer också och jag är väldigt spänd, hoppas jag får träffa honom och får en autograf. Jag har bara sett honom i Prison Break men jag tycker att han är en otroligt bra skådespelare, han gör den rollen grymt bra, man blir lite rädd varje gång man ser honom.

Nu måste jag sova för att vara utvilad tills i morgon. Resan tar nog ca tre timmar men det är det värt, får sova lite på tåget. Ska nämna att i morgon kommer nog första dagsoutfiten. Ni vet modebloggare visar vad de har på sig en dag. Vissa tycker att det är jätte kul, andra blir bara tokiga och tänker "inte en till" (suck). Om ni är sista alternativet, blunda och scrolla förbi.

Sov så gott och vakna torrt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0