Göra om rummet del (???)

Japp, då var rummet färdigmålat och nu e det bara tapeten kvar. Alla i min familj + syrrans pojkvän skrattade, suckade och knäppte kort på mig där jag stod i pappas alldeles förstora t-shirt, slafsiga gamla shorts och grön över nästan hela kroppen. Jag tycker att det är barnsligt roligt att måla på mig själv och andra. Pappa som hjälpte mig att måla fick ett drag över tröjan på magen och min syster fick krigsmålning på ena kinden. Hon vart lite småsur, hehe.
Nej nu måste jag sova ska upp tidigt och köra morgonpasset på friskis. Fikade på en stor varm choklad med marsmellows och en chokladkaka i dag och har inte tränat på hela veckan, blir lite smått rastlös.
Sov så gott alla glada (ni sura också).  



Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: ja vem älskar inte fredagar !? :) tack så mkt!!

2007-11-09 @ 12:11:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0