Deprimerande väder

I dag har det varit så tråkigt väder att jag bara har velat gå hem och krypa ner under täcket. Förutom vädret så har det varit en ganska okej dag, har äntligen bestämt och köpt färg och tapeter till mitt rum, det vart en grå och svart tapet som fondvägg och grönt i resten av rummet..det blir nog bra..eller vad tycker ni kommentera gärna! 

I dag har jag upplevt bevis för mitt bloggnamn, tidsoptimisten. Låg och drog mig i morse och snozzade klockan flera gånger och tänkte jag hinner, jag hinner. Sedan kom jag ur duschen när klockan var 11.05 och bussen skulle gå 11.15, jag han inte med den och fick cykla ca 7,7 km i den kalla blåsten till skolan men jag hann. Jag får skylla mig skälv och försöka bättra mig men det har jag försökt med i ca 16 år och jag gör inte några framsteg alls;)
 Jag är jätte fjollig också för jag e fortfarande helt uppe i varv sen i går när träffade Robert Knepper..jaja det får man stå ut  med.  
Ovanför kommer dagens outfit + min jätte mysiga nyinköpta halsduk från HM.

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0