Paket!

Hej hej!
Sitter här och försöker plugga inför diskussionen i morgon vilket jag ska göra efter detta inlägg, jag lovar.
Vart tog det fina vintervädret vägen undrar jag när jag springer i slasket till bussen i mina converse. Jag vet iskallt, men jag har inte hittat några vinterskor än. De flesta stövlarna som finns är ju inte äns fodrade och då är det ju ingen ide att köpa och om jag hittar ett par så finns det ingen storlek som passar mina biggfoot 41. Dagens ilandsproblem nr 1. Jag går och väntar på paket också, har beställt en väska och en topp så två paket bör landa i min brevlåda (eller på affärn) inom de närmaste dagarna. Alltid kul med nya saker! Sen får jag bara handla paket till andra fram till jul, nästan lika kul det!
Nu ska jag plugga klart, det är bara lite kvar!

Ha det bra!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0