Lucia mys!

Har just ätit middag. Lax, potatis och någon sås, mums! Det vart sen middag eftersom jag var och tränade. Jag och en kompis var på spinning för första gången. Det var grymt tufft, men jag gillar utmaningen. Svettigt vart det också, hade svetthandduk med mig och den behövdes kan jag ju säga. 

Lucia i morse var mysigt! Jag var lite nervös övar att inga skulle orka palla sig upp för att komma men salen var full när vi tågade in. Lättnad+oro. Nu svimmar jag tänkte jag flera gånger, blir så när man ska stå still länge och sjunga och ha ett ljus rakt under näsan. Sen vart det peppisar och lussisar, mums!

Funderar på att gå och lägga mig, vart bara 6 timmar i natt så det skulle behövas. Fast jag är grymt nervös över mitt skolarbete eftersom jag inte kommit så långt. Ska jobba lite, sen sova. I morgon är det skridskor på idrotten, får se hur det går, hehe :O Gäller bara att det finns ett par att låna för mina gamla är försmå. Hur den åkturen blir för morgondagen visa. 

Sov gott alla trötta! Ni pigga också alltid skönt med de där extratimmarna!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0