Jag blir gammal

Enligt detta test http://www.dugamladufria.com/medicin/agetest2.html så kommer jag att bli hela 87 år gammal. Så då har jag 71 år kvar. Oj hjälp! Det är ju jätte länge, har aldrig tänkt på det. Det känns som om livet snart är slut eftersom alla känner press på sig att ha kvar sin ungdom och leva livet och att när man börjar bli på andra sidan 25 års strecket ska man redan ha man och barn. Själv tror jag att det kommer att ta några fler år för mig. Jag har till och från velat bli psykolog och om man ska plugga till det är man typ klar vid den tiden. Vad jobbigt! Jag vet inte riktigt vad jag vill göra när jag blir "stor"! Jag har åtminstone två år kvar att fundera på det, det känns ju betryggande iaf. Jag hoppas bara att när jag når mina slutår fortfarande har ork kavar i kroppen och har nära och kära kvar.

Nej nu ska jag sluta stressa upp mig med mina konstiga funderingar. Är det någon som ska göra något kul i kväll! Själv ska jag vara hemma och ta det lugnt och kanske kolla på en film. Det vart ingen jacka i dag för den var slut i min storlek men jag ska försöka få tag på den i en annan affär under veckan.

Ha en underbar kväll allihopa och grattis till min vän som också får tillhöra 16 åringarna idag och då inte får åka som barn på tåg längre. 
image28
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0